Wednesday, December 8, 2010

list of 2010

please..time...go faster...i wanna end this 2010 !21 day left for 2011. sepanjang 2010 apa yang kau buat izatul?let me list..
  
1)januari till may adalah tempoh aku berpraktikal..tiap tiap hari kerja..penat..tapi best jugak..kenal ramai member kt samsung ..rindu pulak kat korang oi!time nie aku still lagi ada pasangan hidup(ayat tak ley blah...haha) 

2)may:bulan ak clashT_T

3)jun:bulan cuti sekejap

4)julai:mula sem baru as a 4th year student 

5)julai -november:just busy with my study.but yang paling sedih sekali dari bln 5 - bln 11 ...i try to move on..to be strong ...to let go...ALHAMDULILLAH we can be a friends.. but deep in my heart ...its hard to heal..its hard to believe that we are separated..nak padam memory nak padam segala suka duka bersama...take times..yang paling sangat tak best..'i can hold but i cant taste'..when i know you have someone else my heart is broken!but i always pray for your happiness..we are not meant to be..and we cant force the love ...:)...aku tak rasa nak bersama balik dengan kau sebab aku tahu kau tak cintakan aku pun..tapi aku sangat nak tau apa kau buat...kau sihat ke tak..kau demam ke..bila kau tiba tiba tak o9 ak tertanya tanya where you go..bila kau msg aku ,aku sangat excited and kadang kadang aku cuba lari dari kau..sebab aku rasa aku dah tak boley nak berpura pura yang aku sangat cool.aku lari sebab aku sayang kau.and now aku tak nak lagi ada apa apa perasaan kat kau..aku pernah cuba kan dulu lari dari kau..tapi akhirnya..aku macam tak seronok pulak..tak pasal pasal nak putuskan our friendship..tapi kali ni aku dah tak boley..and tak boley...aku mesti move on...and i will never turn back..so let 2010 be my story..and let 2011 be my begin of life...dan aku percaya...one day the happiness will knock my heart perhaps..

p/s:ops!sory terlebey merepek!hehe




No comments:

Post a Comment