Wednesday, December 22, 2010

=)

da pukul 300 am..aku baru je balik dari menenangkan fikiran..petang tadi kuar dengan wa, aduka kecewa dengan abdullah rozali..(semua nama facebook)haha..kawan kawan wa..aku pun tak berapa kenal..so tadi dah kenal..makan ngan karok..karok sepuas puasnya menjerit..lepas geram..suara tak sedap pun hentam pi nyanyi ..@_@..haha...lagu tak boley blah tadi..awie kot aku pilih ..haha..memang kaw kaw jerit sampai tak hengat dunia..lagu lain tu macam biasa la..lagu slow slow..hehe..karok 2 jam ..pastu balik rumah dah pukul 1230am..sampai je umah...lepak kejap jer.pastu kuar minum pulak...sangat happy!!!!meet someone..dah lama tunggu nak minum ngan dia..at the end...setelah 2tahun penantian...jumpa jugak!sembang sembang kosong sampai kedai nak tutup ..tak sedar kot dah 230am..memang nak senyum sampai terlinga lah!kalau ada pertandingan senyum memang aku menang..thanks my dear friend!but it so dangerous...gulp.gulp.gulp..kita memang dah gila malam nie..

entry tak ada gambar 

1 comment:

  1. haha.ton xabes cte lg aritu.hehe.tp muke da beseri2

    ReplyDelete