Monday, November 22, 2010

DOA..:)

 doa putus cinta..
hehe
ini la first time aku tahu ada doa nie..kalau la time frust menonggeng dlu dah tahu tak adelah aku buat perkara pelik pelik !
aku kan famous dengan do anything for love..
dying for love!
haha
itu dulu ok!
sekarang tidak lagi(macam iklan!)
sekarang aku sayang diri aku..
sampai masa nya nanti adalah tu kan!

try to do this!INSYAALLAH ..mudahmudahan..kita dapat lemparkan jauh jauh bayang bayang xgf/bf  kita tue.. 
(pesanan untuk diri sendiri jugak)
aku dah try td!
step step nya seperti di atas..

3.00am!
good night world! 
 

3 comments:

  1. sygku~~

    jgn sedh2 k...
    im alwiz here 4 u..
    anythng shre...muah3x~~

    ReplyDelete
  2. yeahh!!!eton can do it..just 4get about ur past.be strong babe!!!love u :)

    ReplyDelete